Tuesday, July 27, 2010

Game Facebook. Ninja Saga.

Kat Facebook sekarang dah macam2 application ada. Game lah, Quiz lah, macam2 kejadah lain lah. sampai ada yang buat account lain semata2 nak main application kat dalam tu. Gila kentang betol. Tapi yang pasti kini, aku nak kongsi sikit serba-serbi game yang aku ngah main sekarang kat Facebook. Nak tau? Ini dia.


Jeng, Jeng, Jeng! Ninja Saga. Makin syok plak aku main game ni. X sedar plak yang aku dah level 15. Kejap gile. Haha

Dulu pon aku pernah jugak main game facebook. Tapi kejap je, pastu aku tinggal. Reason why aku main balik game Facebook ni adalah:

  •  Sebab aku bosan la plak kalo kat umah.

  •   Dah xde benda lain nak bukak kat internet.

  •  Tengok Housemate main macam show je.

  •  Sebab dia game lawan2. Kalo setakat macam Game pokemon nak wat pe.

  •  Susah giler nak naik Level. Itu lah aku suker. Cabaran.

  •  Sebab line Internet rumah aku ni laju. Hahahaha

Inilah senarai sebab2 kenapa aku main balik game Facebook. Hahaha. Memang show la main Ninja Saga ni. Xrugi aku main.

P/S: Sampai aku lupa nak study, minggu depan dah midterm. Aduh.

Layan kerenah diri punya pasal, jadi huru hara. Asalkan tak mengganggu orang lain, Sudeh........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...