Tuesday, January 4, 2011

Semangkuk Meggi 1.

Baru- baru ni Malaysia mencipta sejarah dengan memenangi AFF SUZUKI CUP buat pertama kalinya. Tapi, bukan itu yang aku nak cerita kali ni. Aku nak cerita benda lain sebenarnya. Oh ya, tahniah diucapkan kepada Pasukan Malaysia dan Khairul Fahmi yang telah dilamar oleh Manchester United.



KAH. KAH. KAH!



Aku merepek je la. Jangan sesiapa saman aku dah la pasni. 


Oklah, apa perasaan anda semua apabila ada orang mengganggap anda sebagai KAYU. Saya ulangi, KAYU.
Kenapa pulak aku cakap macam ni sebab ade orang cakap banyak kali dengan aku benda yang sama dalam 1 masa. Ingat aku ni kayu ke? Ataupun si dungu yang banyak kali cakap baru faham. Cakap sekali sudahlah. 

Ni aku mula rasa nak marah ni.   





Kang aku marah dia, dia marah aku balik. Tak guna tol.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...