Monday, August 2, 2010

Dah lama kat Shah Alam ni baru aku perasan satu tempat yang selalu aku nampak, tapi x pnh nak explore. Tadi aku terexplore dan aku terasa kagum berada di Malaysia.

Tasik Shah Alam. Tempat yang menarik yang telah aku lalu tadi. Sebenarnya memang xde niat pun nak lalu kat cti td. Tapi disebabkan aku nak tunjukan Perpustakaan Shah Alam kat kawan2, Tadi aku pun lalu la kat dalam kawasan tasik tersebut sebab aku balik jalan kaki. Haha

Macam2 yang aku nampak. Mula2 aku perasan radar pengesan cuaca. Mula2 aku ingatkan replika biasa je. Pastu pas baca tulisan yang dicetak secara digital dibawah radar berkenaan, aku perasan yang radar tersebut memang yang sebenar! Wow! xsangka aku.

Pastu aku nampak juga kesan tapak kaki Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Al-Haj. Memang real la. Aku pun x perasan benda tu ada. Haha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...