Tuesday, August 10, 2010

Facebook, Facebook, Facebook, Facebook!!

Asal bukak Internet je Facebook mesti ada. First TAB mesti Facebook. Best ke benda alah ni? Dulu aku pun xsuka Sangat bersosial dalam internet ni. Ape barang! Last2 aku pun jadi ketagih Facebook. Ape da, cakap x serupa bikin.

Ok lah, ni aku nak kongsi sikit lah kegiatan Remaja sekarang ni. Ni memang berkaitan dengan Facebook la. Mengikut Statistik, Malaysia ni antara pengguna Facebook paling ramai. Kenapa ya? Antara sebab2 nya adalah:


  • Sebab Internet sekarang senang gila nak langgan.
  •  Sebab Banyak game.
  • Tempat Luah Perasaan. (kononya lah)
  • Banyak Application yang menarik.


Pada aku la, Ramai sangat rakyat Malaysia ni yang menggunakan Facebook untuk Dapat Publisiti, Kepentingan Politik, Gaduh2 mulut tu biase la. Asal nak cari Update pasal Artis kegemaran je, On je Facebook, Taip nama artis kat Search Engine dia, jumpa, like! Nanti ada la Update2 baru yang akan memenuhi Wall anda. Cubalah!

Aku pinjam Ayat ko Chatnie, Ada otak, Ada Akal, Fikir Sendiri. Tapi aku Ubah cikit la, Ada Otak, Ada Akal, Jadilah OTAKAL. Hahahaha

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...