Tuesday, August 10, 2010

Julie's, Jacob's, Powerful.

Mesti korang tertanya2 ape benda yang aku cuba nak terangkan kat cni ya? Ok lah, Tajuk aku ni berkaitan dengan 3 tin biskot yang berada betol2 depan mata aku sekarang ni. Biskot? Ape kena mengena biskot plak ni?

Apa yang aku nak cerita ni sebenarnya ketiga-tiga tin biskot kat depan aku ni bukan aku yang beli. Aku tak tahu siapa tuan sebenar tin biskot ni. Yang aku tau cuma Ianya di atas meja Utama Rumah aku ni. Boleh dikira sebagai FRONT DESK atau RESELUTE DESK (kompom aku salah taip). Aku sebenarnya tertanya2, masih adakah sisa2 makan di dalam ketiga2 tin tersebut? Persoalannya, hanya Tuannya sahaja yang tau.

Kalau Julie's ngan Jacob's ni mesti korang tau kot. Bagaimana pula dengan Powerful? Ape benda Powerful ni? Kambing ke? Eh, bukan. Powerful ni Sebenarnya salah satu Brand biskot. Korang jangan jangka Tongkat ali je power. Biskot ni pon power. Power Rut pon tak sepower Biskot ni. Sebab yang aku cakap dia Power kerana motonya " Quality Halal Assorted Biscuits". Korang kalau baca ape yang aku tulis td mesti korang nak cakap yang aku ni sewel. Tapi hakikatnya, Power dari segi HALAL. Julie's ngan Jacob's xde Tulis Halal pun, cuma ade cop je. Brand Powerful ni siap terpampang besar2 Halalnya. Terbukti ianya Buatan Malaysia. Jangan Was-was.


P/S: Apa kurangnya Buatan Malaysia. Kita kena banggakannya.

Dari kiri : Julie's, Jacob's dan Powerful.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...