Tuesday, August 10, 2010

Adidas Dan Nike.

Haish, Pepagi buta ni la aku nak Post banyak2. Ntah kenapa aku pon x tau. Lantak la. Peduli Hapa aku.

Aku tulis banyak2 pon bukan korang baca. Rugi aku tulis je. Tak Apa, janji aku x kacau orang.

Adidas dan Nike? Mane korang suka? Setiap orang ada citarasa yang tersendiri. Termasuklah aku. Nak kata aku minat kat Adidas 100% xleh jugak. Sebab aku ada beg Nike. Terbaik seh. Most barang sukan yang aku ada kebanyakan adalah ADIDAS. Kenapa aku pilih Adidas? Ntah. Hahahaha

Kalau dari segi Design, NIKE lagi bergaya, smart. Kalau dari segi keselesaan, Baik pilih ADIDAS. Tapi dulu aku keliru, kenapa ADIDAS ada dua logo? Logo bunga ngan Bar. Aku betol2 xtau nak pilih yang mana dulu. Last2 aku tengok bola. Kebanyakan guna logo bar. bapak aku cakap logo bunga tu lama punya. NTahla, aku tengok sekarang pon ade. Pening aku.

Ha, kebiasaan kalau aku main futsal atau bola, aku selalu tanya member aku pasal brand sukan yang terbaik. Ada yang cakap Nike lagi terbaik. Ada juga cakap Brand lain. Pilihan Barangan sukan mengikut Brand yang aku pilih ialah :
   

  • Kasut    : ADIDAS
  • Seluar   : ADIDAS
  • Stokin   : ADIDAS
  • Glove    : PUMA
  • Baju      : Biasa je 
(Dalam FUTSAL je sume ni)

Ha? Nike xde? How come! Ntah. aku pon x tau. 

Aik? Puma? aku beli sebab murah. (Aku dah pakai sejak Form 5)

Tak kesah la korang suka Brand ape sekalipun, pada aku ADIDAS the best. Sebab lebih selesa walaupun masih guna design lama (sebilangan je la). So, berbelanja mengikut Keperluan, Keselesaan, Bajet. Biar mahal, Asalkan puas hati.




P/S : Dulu minat tengok NIKE, Sekarang beli ADIDAS pula. PUMA sekali je la aku beli.




 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...