Tuesday, August 17, 2010

DSLR

Sejak menjak ni aku jadi teringin gila nak pakai DSLR tak kiralah brand ape pun. Bila tengok kamera tu kat kedai je, terus tengok beg duit. Korang agak la kan, Berapa duit dalam wallet aku mase tu?

RM 1000?

RM 500?

RM 300?

Salah sama sekali. Duit dalam wallet aku cuma RM 40. Wah, menjadi malu aku seketika tatkala Kamera itu bagaikan mentertawakan aku. 

Tak apa. Nanti aku beli. HA HA HA!

Tiba-tiba, Aku teringat duit aku di bank ada mempunyai baki sebanyak Ribuan juga! Ha, Kali ni kau takkan terlepas, Kamera. Tatkala sudah mengCASHkan duit dan menuju ke kedai itu, aku agak terkejut, terpaku, terskru dan sebagainya kerana  .......    


''CANON EOS 5D MARK II CUMA RM 8,099 SAHAJA! PROMOSI TAMAT PADA  ***********''


Memang aku tak beli la, baik aku beli moto terus. 

Haish, punah baik harapan aku. 



P/S: Hari ini aku survey lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...