Tuesday, February 15, 2011

Aku pergi Sogo.

Mungkin entry aku ni agak poyo dan jakun. Peduli hapa orang nak cakap apa. Aku yang tulis kan?

Baru kejap tadi pergi Sogo untuk karaoke. Diajak oleh rakan serumah untuk release tension katanya. Aku ikut je. Bukan aku yang bawak kereta.

Ini lah first time aku pergi Sogo. Dah hampir 3 tahun aku kat Kotaraya besar ni, tak pernah sekali pun aku pergi Sogo. Samalah seperti Midvalley. Pergi sekali je seumur hidup buat ketika ni. Patutlah orang cakap kalau ada sale pergi Sogo. Memang tempat Sale pon. Alah, aku bukan nak pergi sana untuk membeli belah pun, sekadar nak berhibur saja.

Sesampai je, kitorang terus ke tempat karaoke. Member dah booked awal dah. Sekali dapat pulak bilik besar. Kalau bilik tu kat dalam tak apa. Ni betul-betul kat luar, boleh nampak orang beratur. Malu dibuatnya. Suara kalau sedap tak apa.

Tapi memang terbaik la. Siap makan lagi tu. Kalau karaoke tempat aku, bukan dapat makan, kucing pun boleh lepak sekali. Ternyata suara boleh kedengaran dari luar sebab lubang yang membolehkan kucing masuk. Pakej sekali dengan mic rosak dengan banyak lagu cina. Kalau aku faham tak apa jugak.

Seronok punya seronok, aku sampai lupa nak buat report Event. Sudahlah, aku nak buat report dulu. Malas aku nak tulis blog panjang-panjang. 







Aku suka nyanyi lagu Intifadha dengan Pergi Tak Kembali. Betul-betul Feel beb.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...