Monday, February 14, 2011

Pergh. Follower aku tak sampai 50.

Aku baru sedar, follower aku tak sampai 50 pun. Jangankan kata 50, 30 pun tak sampai. Kah Kah Kah. Bialah orang nak follow ke tidak. yang penting aku tak kacau orang.

Aku tak tau nak cerita apa pada entry aku kali ni. Mungkin aku terkedu sebab aku baru je tonton cerita yang betul-betul memberi pengajaran pada kita umat Islam. Jangan pakai susuk dengan bela hantu raya. Susah nak mati nanti.

Ingatlah Wahai manusia, hidup di dunia hanyalah sementara. Akhirat juga adalah kekal selamanya. Dunia banyak cabaran dan dugaan. Akhirat jugalah yang  akan menentukan arah mana kita akan tujui. Siratulmustaqim menanti untuk direntasi. 





Selawat Keatas Rasulullah S.A.W. Maulidur Rasul yang akan menjelang kita penuhi dengan puji-pujian keatas junjungan besar Nabi Muhammad sebagai Pesuruh Allah yang Agung. Semoga diberkati Dunia dan Akhirat. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...