Sunday, February 13, 2011

Jalani Kedai Makan.

Baru sekejap tadi aku turun tingkat 1 untuk ke kedai makan JALANI. Niatnya memang nak makan lah. Bungkus je pun. Malas nak makan tempat yang selalu bukak lagu India je memanjang. Bukan aku faham pun. Dalam masa yang sama tv tu menghala pada Owner kedai tu je. Nak marah, dia marah aku balik kang. Saje je kena nanti.




Okay, bukan tu yang aku nak cakap ni. aku nak cerita tentang pengalaman aku tadi. Panas je rasa hati ni walaupun aku bukak kipas. Aku order benda lain, dapat benda lain. Pastu tak pasal2 aku kena tukar semula disebabkan kesilapan yang tak sepatutnya berlaku. Check la dulu sebelum panggil 'dik, Nasi da siap'! Member aku pulak yang kena turun balik tukar. Pastu dia leh pulak cakap 'Adik dah bayar ke td?'. Habis yang aku bagi RM11.50 td tu hapa! 






KAU NAK MAKAN DUIT AKU KE SIA!








Ramai yang cakap yang Jalani ni tak suka ada pesaing disekelilingnya. Aku tak tau la betol ke tak. Benda ni bukan aku dengar dari 1 mulut je. Aku dengar dari banyak mulut. Dah la aku malas nak cerita benda ni. Sendiri leh pikir la der.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...