Wednesday, July 11, 2012

Tiada Tajuk

Lama rasanya aku tak update blog. Aku tak ada banyak idea sebenarnya. Lagipun aku agak sibuk menguruskan hal diri sendiri. Bukan peribadi, tapi diri sendiri.

Aku pun tak tau nak sembang apa kali ni. Semua isu semasa rasanya dah dibebel oleh blogger lain. Tak perlulah rasanya aku bebelkan lagi. Sekarang dah melepasi pengetahan tahun 2012. Sekejap je aku rasa, macam baru semalam je aku masuk MSU.

Apa yang dah kita lakukan sepanjang pertengahan tahun 2012? Adakah anda dah berjaya cipta rekod dunia? Dah berjaya cipta mesin pengering rambut terpantas? Mesti tak kan?

Boleh tak aku merepek kali ni? 

Pertamanya aku sekarang nak lebih tertumpu pada apa yang aku minat. 

YA! Aku minat dengan programing, software, hardware dalam komputer. Walaupun aku belajar bidang perhotelan, aku kena belajar sesuatu yang baru. Takdelah aku tertumpu pada satu benda je. Sekarang ni semua nak skill yang banyak. 

Yang penting adalah jangan cepat bosan dengan apa yang nak dikejari. Bila anda bosan, perasaan putus asa akan datang. Gagal adalah keputusan yang bakal anda perolehi.

Keduanya, aku kena siap sedia untuk susah. Tiada benda yang senang beb. Kalau ada yang senang, takkan ada bantuan 1 Malaysia tu. Haha

Ish, terlalu merepek. Haha

Nanti la aku update lagi. Otak dah kering kontang dengan idea untuk ditaip. 

Sekian, Wassalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...